بازگرداندن کالا
شرایط بازگردانی کالا:
چنانچه مشتری به صورت تلفنی یا پشتیبانی آنلاین قبل از ارسال کالا، درخواست تست داده باشد و کالا در مدت زمان ۷ روز پس از تحویل دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا (نصب و راهاندازی، تنظیمات، نگهداری و استفاده متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی سایت و با در نظر گرفتن شرایط زیر بازپس بفرستد. در غیر این صورت از عودت آن خودداری نمایید.
- کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضربدیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.
- کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچگونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن، برای مجموعه آرانیکس ارسال شود.
- هزینه ارسال به عهده خریدار میباشد. (در صورت وجود اشکال و تأیید آن توسط کارشناسان ما وجه پستی برگشت داده میشود.)
- در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط آرانیکس دریافت نشود، امکان سرویسدهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب میشود.
- در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در آرانیکس به اتمام برسد، و آرانیکس امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
چنانچه مشتری هنگام تماس فروشندگان آرانیکس در خصوص سفارش ثبت شده، درخواست ارسال کالا بهصورت پلمپ داده باشد، این حالت شامل بازپس فرستادن کالا نمیشود و پیگیری رفع اشکال از طریق شرکت گارانتی کننده و بهوسیله خریدار صورت میپذیرد. بدیهی است مجموعه آرانیکس مسئولیتی در قبال شرکت گارانتی کننده ندارد.
آرانیکس نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و بهمنظور تولید محتوا از منابع و مراجع معتبر و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است آرانیکس تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط آرانیکس دارای هرگونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای جزئیات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در صفحه محصول در سایت است.
عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت ۲۴ ساعت پس از دريافت كالا حتی در روزهاي تعطيل از طريق شمارههای درج شده در بخش تماس با ما به فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینهای مجدداً برای شما ارسال شود. بديهی است عدم اطلاع رسانی پس از ۲۴ ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۷ روزه آرانیکس، دقت فرمایید که کالا بهخوبی بستهبندی شود، لوازم جانبی و فاکتور بهصورت کامل به همراه آن ارسال شود. (ارسال کالا با همان فاکتوری که شماره سریال محصول در آن درج شده است.)
در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده است، مشتری میتواند سفارش خود را لغو نماید و وجهه پرداختی به ایشان استرداد خواهد شد. در صورت تحویل بسته به شرکت پست، خریدار موظف است پس از دریافت مرسوله، آن را عودت دهد و وجهه پرداختی پس از دریافت کالا توسط فروشنده استرداد خواهد شد. لازم به ذکر است در این شرایط هزینه برگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.
آرانیکس همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آرانیکس تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربهخوردگی، مخدوش بودن بستهبندی، رطوبت، تو رفتگی و … باشد، مشتری میتواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی آرانیکس موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تأیید سلامت فیزیکی کالا میباشد.